Рішення для управління ІТ-послугами (ITSM)

ITSM

ITSM (IT Service Management, управління ІТ-послугами) – підхід до управління ІТ-послугами, спрямований на задоволення бізнес-потреб користувачів, які використовують ці послуги.

Наші клієнти

Які переваги ви отримуєте з рішенням управління IT послугами (ITSM)?

Ми готові запропонувати кращі рішення для Вашого бізнесу й зробити все для того, щоб:

  • Мінімізувати час реакції на певну негативну подію та розв’язання супутніх проблем;
  • Проаналізувати інциденти, визначити причини, з яких вони виникли, та мінімізувати ризик їх повторення у майбутньому;
  • Сформувати та зберегти повнофункціональний стан інфраструктури та всіх її складових (CMDB);
  • Контролювати та координувати активні процеси, які прямо чи опосередковано впливають на всю інфраструктуру;
  • ITSM допомагає забезпечити стандартизацію процесів, незалежно від людей, які беруть участь у наданні послуги та підтримці її в обумовленому вигляді. Підхід дає інструменти для вимірювання якості обслуговування у будь-якій його формі, тому дозволяє відповісти на стратегічні питання, наприклад, щодо рентабельності утримання відділу або передачі деяких його функцій на аутсорсинг;
  • ITSM виділяє та візуалізує робочі процеси. Підхід допомагає знайти точки, де можлива оптимізація. Шляхом відмови від непотрібних дій ITSM підвищує рентабельність бізнесу;
  • Підтримувати ефективний та комфортний для клієнта рівень послуг, що надаються всіма можливими засобами тощо.

Наявність сертифікованих фахівців, які мають практичний досвід реалізації подібних проєктів, комплексний підхід до реалізації проєктів щодо впровадження та оптимізації ITSM процесів, що включає навчання та впровадження програмного рішення на базі продукту IBM SmartCloud Control Desk, наявність успішно реалізованих комплексних проєктів, використання найкращих світових практик як для впровадження у замовника, так і при управлінні самим проєктом – це те, що може запропонувати наша команда своїм замовникам.

O-Digital Logo footer